Het kan natuurlijk voorkomen dat je de website niet helemaal begrijpt, of vragen over je bestelling hebt. Wij hebben de meest voorkomende vragen hieronder voor je beantwoord. Als je er toch niet uitkomt, kun je contact met ons opnemen via het email adres help@manyofficial.com of de chatbox op onze website.

Probleem met je ontvangen product?

Heb je een probleem met je ontvangen product? Stuur een mailtje naar help@manyofficial.com

Contact

Hoe kom ik in contact met mamacitas.nl?

Je kunt ons via e-mail bereiken: help@manyofficial.com

Bestellingen

Ik wil graag mijn product retourneren ( Geld terug )

Je kunt natuurlijk een product retour sturen als deze defect is, beschadigd, of zonder reden binnen 14 dagen. Stuur ons hiervoor een email.

Let op! Retourzendingen zijn voor kosten van de klant.

Wat is de levertijd?

De producten zijn alleen te bestellen in vooruitbestelling. De leverdatum/periode staat vermeldt op de product pagina. Je wordt hiervan ook op de hoogte gehouden via email. Het kan zijn dat door leveringsprobleem bij onze partner de levering later is dan dat we op de website hebben vermeldt. Je wordt hiervoor ook vroegtijdig op het hoogte gehouden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij jullie?

Dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan je bestelling gedurende het bestelproces te allen tijde wijzigen. Dit doe je eenvoudig in het totaaloverzicht van je winkelwagentje. Hier kun je aantallen wijzigen en/of items verwijderen. Zodra je bestelling succesvol is afgerond en je een bevestiging van ons hebt ontvangen, is de bestelling definitief en kun je deze niet meer wijzigen.

Betalingen

Wat zijn de bezorgkosten?

Standaard levering: €4,00*

*Alleen naar Nederland en België

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • Ideal
  • Bancontact
  • PayPal
  • Mastercard
  • Visa

Ik heb geen bevestigings-e-mail ontvangen

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via help@manyofficial.com

Bezorging

Ik heb geen bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden.

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via help@manyofficial.com

Wat als ik niet thuis ben om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Dat maakt niet uit, onze bestelling worden verzonden via brievenbus post.